Död.

så tråkigt o blogga eftersom min blogg e så JÄVLA FUUUUL........


iaf, dom senaste dagarna har jag vart med jimmy l, boger o linkan, även simon vp o några har vart förbi här en sväng. 

kollat film med maria o boger igår. Tråkig fast ah. de va en såndär gammalmodig film. giller inte doom haha
Somnade inte iaf ;D!

Blev även sjuk av marias takfläkt.. boger tyckte de va dö varmt så han dro av sig tröjan o drog på fläkten för de fullaste. O nu e jag sjuuuk... aja:p

Linkan o jag drog till skolan o åt förut vid lunch, såklart va de fisk.. fyfna va gott. INTE
sen nyss har vi vart ute o fotat lite, sen när vi kom hem har jag sTÄÄÄÄDAT o skurat golvet här i vardagsrummet/mitt rum. 
duktiiig! tack :)

Mamma o de kommer på fredag, Ludde med :))
Dom har husbilen, så hoppas de sover i den haha :D Så ja o ludde kan va sjäälva lite :GG grr.

här har ni en najs LÅTTTTT!!

sen är jag så jävla död.. jag e helt borta i huvudet, känns som jag e full 24/7 eller ag vet inte, så jävla LOST e jag. typ hög fan, värre än hur jag är annars. fattar inte vad som hänt.. aja ni får leva med det om de inte går över hahah.
nu ska ja o linkan laga mat. MOS

Kommentarer
Postat av: mappaaa

aaaw.. stäääädat :D öj, du får bli med när ja ska pierca mig! och någon mer som kan köra :P

2010-09-15 @ 21:15:35
URL: http://morff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0