<3

Aja facebook knappen va väl ingen höjdare, kan inte se vilka som tryckt gilla :(
en kan jag se, sen står de och 2 andra typ. 

Maria va här nyss, eller för ett tag sen. 
Vi åkte till Toria, köpte mjölk o bjö på chili chees. gooott!
thanks ma braawd.

Såg att du skrivit om mig på bloggen nu också, FIN du är <3 vet inte vad ja ska ta vägen jag heller fan utan dig. 
Känns som jag bara vill dö eller något, jag hatar pengar mest i hela världen. Bara förstör:(

Ska verkligen komma igång med mina skateboards för vet 4 pers som vill ha nu :)
Vet inte priset än på dom men haha. De blir ju handgjorda, men jaja. Vi får väl se:p

Tänkte ringa min fin nu, sen dra på en film o lägga mig i sängen och sen upp till skolan litet tag. Sen till sjukhuset vid 11. Duktigt, o jag hoppas mina jävla ögon blir bra nu. Inte denna torsdag men nästa så åker jag till Sthlm igen, babe betalade. För jag e cp pank :( Hoppas min lön kommer snart, inte så mycket iof. Men alltid något, så kan jag betala mmmm något iaf.

Jag saknar något men vet inte vad just nu. Katt eller något, :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0