Tidsfördriiiiv, frågor.

Ditt namn?  mikaal
Födelseår? 1991
Hur Lång är du? 159, har växt lite:pp
Spelar du något instrument? guitar hero
Dina första tankar när du vaknar? fan kallt de är, va e morgonrocken..
Vart befinner du dig just nu? home at torsby. In my soffa
Biter du på naglarna? Nei
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? derru
Har du några husdjur? På Gotland, min Fiffikus <3
Är du singel? Har min Ludde <3
Vem är snyggast? Jag ?
Vem vet mest om dig? Vet faktiskt inte.
Vad vill du ha just nu? Lägenhet.
Ditt mål i livet? Bli rik som typ alla andra vill ?
Rädd för? Knän.. höjder o typ räkningar:p
McDonalds eller Burgerking?  burgerKING
Sjunger du? För ofta
Vad har du för skostorlek? 35/36
Vill du gifta dig? Inget jag vill tänka på nu, men gött med presenter ?
Kommer du överens med dina föräldrar? Bättre nu än förut iaf.
Din hårfärg? Blond.
Skor du hade på dig idag? Vita skinn Converse. eller hur de nu stavas:p
Vad sover du i? Det vet inte du
Kläder du har på dig? Tisha byxer o sånt.
Favoritårstid? SOMMAR
Favoritmat och dryck? Bakadpotatis med tonfiskröra ? ohja
Hur svarar du i telefonen hemma? Hallå ?
Hur svarar du i mobilen? Hallå här med:p
Sov du ensam inatt? Nej :)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Ludvig väckte mig väl haha puss!
Vad var det senaste någon sa till dig? mamma typ, hejdå o puspuss eller nått
Druckit idag? Cola o latte
Vad är det för väder hos dig nu? Ser inte, de e svart.
Godaste glassmaken? Vaniljjjj ? eller vet inte, choklad kanske. Äter fan inte glass så asldaklsdn
Drömmer du mardrömmar? Ja:s hemska som fan ibland
Favoritklädsel? Nå stort o mysigt
Favoritgodis? MARIANNE
Hur många kuddar sover du med? 5-6 styckna haha, har dom en ring runtom huveeet.
Längtar du mest efter just nu? Husdjur:(
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Typ äckligt mögligt skit.
Saknar du någon just nu? Joe:(
Snus eller cigaretter? Näee, ge mig röka vafan
Vill du ha barn? Inget jag vill tänka påå.. hatar barn, men typ Ett bortskämt ?
Längtar du till din nästa födelsedag? 20 då ju. Så de gör jag väl, 4mån kvar höh
Är du blyg? Bror på. Ibland
Tycker du att du har fin dialekt? HAHAHAHHAHAAHAH 5olika har jag, FINT
Tycker du om fester? Jora, speciellt sånnadär sitt drickafester när alla ba glor på teven
Tycker folk du är snygg? :p
Har du använt någon hårprodukt idag? Nnnno
Vad har du för planer till helgen? STHLM
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18, så alla får känna av hur de är o bli riktigt pank.
En bra film? Its all gone pete tong
Vem får en kram? Den som vill ha.
Vem får en puss? Ludde eller Maria, FÖRST TILL KVARN
Sprit, cider, vin eller öl? INTE ÖL
Hund, råtta eller katt? INTE RÅTTA
Tycker du om din pappa? Känner inte honom.
Ditt namn?  mikaal
Födelseår? 1991
Hur Lång är du? 159, har växt lite:pp
Spelar du något instrument? guitar hero
Dina första tankar när du vaknar? fan kallt de är, va e morgonrocken..
Vart befinner du dig just nu? home at torsby. In my soffa
Biter du på naglarna? Nei
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? derru
Har du några husdjur? På Gotland, min Fiffikus <3
Är du singel? Har min Ludde <3
Vem är snyggast? Jag ?
Vem vet mest om dig? Vet faktiskt inte.
Vad vill du ha just nu? Lägenhet.
Ditt mål i livet? Bli rik som typ alla andra vill ?
Rädd för? Knän.. höjder o typ räkningar:p
McDonalds eller Burgerking?  burgerKING
Sjunger du? För ofta
Vad har du för skostorlek? 35/36
Vill du gifta dig? Inget jag vill tänka på nu, men gött med presenter ?
Kommer du överens med dina föräldrar? Bättre nu än förut iaf.
Din hårfärg? Blond.
Skor du hade på dig idag? Vita skinn Converse. eller hur de nu stavas:p
Vad sover du i? Det vet inte du
Kläder du har på dig? Tisha byxer o sånt.
Favoritårstid? SOMMAR
Favoritmat och dryck? Bakadpotatis med tonfiskröra ? ohja
Hur svarar du i telefonen hemma? Hallå ?
Hur svarar du i mobilen? Hallå här med:p
Sov du ensam inatt? Nej :)
Vad gjorde du kl 08 imorse? Ludvig väckte mig väl haha puss!
Vad var det senaste någon sa till dig? mamma typ, hejdå o puspuss eller nått
Druckit idag? Cola o latte
Vad är det för väder hos dig nu? Ser inte, de e svart.
Godaste glassmaken? Vaniljjjj ? eller vet inte, choklad kanske. Äter fan inte glass så asldaklsdn
Drömmer du mardrömmar? Ja:s hemska som fan ibland
Favoritklädsel? Nå stort o mysigt
Favoritgodis? MARIANNE
Hur många kuddar sover du med? 5-6 styckna haha, har dom en ring runtom huveeet.
Längtar du mest efter just nu? Husdjur:(
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Typ äckligt mögligt skit.
Saknar du någon just nu? Joe:(
Snus eller cigaretter? Näee, ge mig röka vafan
Vill du ha barn? Inget jag vill tänka påå.. hatar barn, men typ Ett bortskämt ?
Längtar du till din nästa födelsedag? 20 då ju. Så de gör jag väl, 4mån kvar höh
Är du blyg? Bror på. Ibland
Tycker du att du har fin dialekt? HAHAHAHHAHAAHAH 5olika har jag, FINT
Tycker du om fester? Jora, speciellt sånnadär sitt drickafester när alla ba glor på teven
Tycker folk du är snygg? :p
Har du använt någon hårprodukt idag? Nnnno
Vad har du för planer till helgen? STHLM
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18, så alla får känna av hur de är o bli riktigt pank.
En bra film? Its all gone pete tong
Vem får en kram? Den som vill ha.
Vem får en puss? Ludde eller Maria, FÖRST TILL KVARN
Sprit, cider, vin eller öl? INTE ÖL
Hund, råtta eller katt? INTE RÅTTA
Tycker du om din pappa? Känner inte honom.

Kommentarer
Postat av: m0rffffff

JAG FÖRST!!!!

2010-10-05 @ 11:28:51
URL: http://morff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0