Hej.då

Vart i stockholm tors till idag. Vart vid min fin<3
Torsdagen kom han o simon o h'mta mig vid centralen så åkte vi till öö någonstans o skata
fredag, kommer jag inte ihåg haha eller jo, vi tre åkte in till stan o skulle köpa jeans o kläder osv. 
Jag som vanligt hitta inget, men på Lördagen åkte jag o Ludde in själva, så då hitta jag en tröja iaf, i kassan kosta den bara 175 NAJS :D nästan så ja skulle ta en svart också haha, men de gör ja nästa helg kanske :))

sen söndagen dega vi o åt chips o chilla. Sen måndag va han i skolan sen sjussa han mig till tåget sen åkte jaghem, o nu sitter jag här :(

Har även kommit in på skolan i stockholm så ska lägga in annons nu. 
ska bara ha omdömmen av lärare osv. fast de går väl bra ändån såå ah. Bye bye torsby...

Ni får ingen bild för jag ser ut som fan. Har inte haft mitt schampoooo med mig så fick ta ett annat märke, o nu e mitt hår risigt som fan HAHA. hejdå

Kommentarer
Postat av: markus

jo! du som är så vacker ;)

2010-10-05 @ 16:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0