VILKET SKA JAG VÄLJA ?

NUUU!! får ni faktiskt hjälpa mig. 
VAD ska jag ta för något ? Har massa PTZ på lockerz har fler videos o kolla på så de blir fler poäng. 

*Snowboarden skulle jag ha i vinter, men hade inte så mycket då. Sen nu har dom höjt ännu mer. Men nu har jag råd med den! Så vet inte om jag ska ta den nu eller vänta på den tills vintern kommer ?

*Kan få TVÅ 8GBs ipod touch. Lite med 8gb tycker jag, så jag vet inte ? Värt ?

*Eller EN som är 64 gb på ?

*Eller då tar jag en ipad ?
VILKET VILKLETTTT ? har även mejlat lockerz att det ännu står "more soon" på allting. Så snart går de o plocka vad man vill ha: ) HELP ME:D!

Kommentarer
Postat av: Isak dj

man måste betala skatt på de man väljer, typ 30 % av värdet eller nått :/

2010-05-20 @ 08:18:38
Postat av: tarre för fan

Inte ipAD suger kuk hahah

2010-05-20 @ 17:21:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0