vi som tror våra djur är någon vi känner.

Har länge trott såhär att ens husdjur är någon vi känner, eller har kännt.
Vet inte varför jag tror det. Det känns som min katt är någon jag känner igen. 
Någon som vill veta mer om mig. Någon som spionerar på en hur man är. I början sov inte min katt vid en te.x 
sen nu sover hon vid mig hela tiden, springer efter en o försöker få ens uppmärksamhet! 


Som igår när jag o Jossa kollade på Paranoma entinity (inte activity) eller hur de stavas. 
så blev vi skit rädda o Jossa typ flög in i väggen hahaha. Sen la hon sig ner i sängen och min kisse typ springer till henne o jamar lite typ som "Vad händer Jossa, är du okej ?" Så  gulligt :D!! 

Lite läskigt men jag tror faktiskt det är någon person i ens husdjur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0