Kissie, sötnos! haha

Okej, ni som läser Kissies blogg, eller bara kikar in ibland och idag eller igår eller vare va aja iaf,,. läst hennes inlägg om att hon inte röker och det inte är hennes hand på bilden där.


Bilder från Kissies blogg.

Ja, sen om man bläddrar bak en sida i hennes blogg så ser man den här bilden :D

Håller inte du en cigg där eller ?
Jaha, du köper en tändare för att den ska matcha din väska ? skaren bara ligga där eller. 
Feströker gör du allt
Först tyckte jag bra om henne. Men nu stör jag mig bara.


WHAEVVAAAA, nu ska ja slå på en film o drunkna ner i sängen NATTTI

Kommentarer
Postat av: Simon

sv: gör om den då ;)



jag hatar fan kissie.

2010-05-04 @ 08:42:58
URL: http://avander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0