Hej .fRIENDS

vart me askur todaaay, fota lite. ÄNTLIGEN fann jag en grabb som kunde göra foto grejen med mig TACK!!

så har suttit i Photoshop gaanska länge nu, men gör andra saker samtidigt haha. Men det är typ klart, bilden osv.
ska bara se hur jag ska ha allt.. Ljus o färg mm.

Sen gick vi ner till tby och åt pizzzaa! kebab pizza me pommes på gött!:D

Sen va jag med boger yupp till lägenheten o hämtra min tröja o ett par byxeeer! 
Han drog o sola typ dirr så då va jag med Vp o simoon:D  

Nu sitter ja här hemmaa o äter lite godis osåånt, ska göra 2 mackor snart. 

JAG ÄLSKAR COLA OCH MACKA, helt sjukt gott äre! Nam :D

Här är en bild från bilden. Mer får ni inte se fören de e klartt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0