Hade tråkigt på båten.


före
efter
Nu är jag äntligen hemma från Gotland igen. 
det var mycket bättre att komma hem dit nu än alla andra gånger. 
Fredagen, har jag förr mig att det va. Så laga jag o mami bakadpotatis med tonfiskröra. Jävlar så GOTT DET ÄR!!!
kan typ äta 400st! :D


sen på lördagen va det begravning för farmor.
Inte fattat än att hon e borta riktigt. Va i hennes hus, och jag vet iaf vart jag fått ifrån att jag är kattgalen:D Av henneee, hon har katt grejer precis överallt. =) Begravningen va fin, fint väder. Lite blåst va det men solen sken iaf. Prästen är helt wierd iaf. Babblar om saker som inte ens hörde dit, Moses blabla bla.. hm.
Ska nog sova nu, film o sova :)
ska föresten sälja min katt:( kan inte ha kvar henne över sommaren, suck...
GodNatt allihoouuupa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0