:@@@@

blev inget video inlägg FÖR NÄR DE VA KLART, FUNKADE INTE SIDAN. typ tagit 2 timmar o ladda upp skiten, sen näre e klart finns de inte ens där ?! 

JA JA..
ROLIG POST BTW. 780kr från telia. nu e jag luspank
FITTIG DAG DE HAR VARIT DÅ!!!!!!

första lektionen va inställd pga 1:erna hade nationella prov i matte.
andra, samhäll då. Blev jag utslängd på för jag verkligen inte ville vara med på RÄTT och fel inom politik eller vad vi nu sitter o babblar om. VILL inte sitta o prata om vad jag tycker, jag VET inte ens vad jag tycker om saker eller jag kan inte politik skit grejs ÅH. Sen orka ja inte sitta o vänta på nästa lektion som OCKSÅ är samhäll, 4 timmars väntan på den... då gör vi säkert samma sak. HM. körd i huvet e hon. Hade lust o säga de, men kom på de när jag gick utanför dörren då:PPPpp
HMMMM... går hemåt, DET REGNAR, går hem här sätter mig o fixar lite, kollar posten. RÄKNING.

Blir det något bra idag eller ? Måste spara pengar så no party iaf.
///// sadface girl,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0