THINKIIING

Fyfan vad MACARONER ketchup o grillkrydda tillsammans e GOTT!
åt det till frukost idag NOM NOM NOM!

spela cs nyss, haha inte lika bra som förr </3 
men ska se om jag hittar nå grej så jag kan ha mitt vanliga tangentbord. Sen ska jag ta min vanliga skärm också.
Men jag sitter i köket o spelar, såå jag vet inte:D ALLA SER JU hahahaha

måste skriva CV snart kom jag på! :OOoo
jossa ska hjälpa mig med det HIHI, kanske kan åka ut med pizzorna här vid västanvik :D om de har moppe ^^ hahahahah. Jossas spy kompis ska flytta snart, så då kan jag hoppa in fan!mi bakar pizzor @ västanvik!

eeehm, sen idag testade jag o göra en HDR bild fattar fan inte ? 
en ljus bild, en mittimellan, o en mörk sen HDR:ar man den i PS. SEN DÅ ? händer ju fan inget sug.

Kommentarer
Postat av: Emma

GÅ IN OCH RÖSTA PÅ ”MÅNADENS BABE” :)



2010-03-25 @ 21:30:39
URL: http://emmakullbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0