:):S

fffffffin blogg jag har nu va ? hahah
äntligen fatta jag hur man gjorde bakgrund. Eller googlade på det TSS.
fan vad det ska snöa ? inte slutat än!
tur internet fungerar, (bara för jag säger så så dör det säkert snart )

sitter här o smockar i mig godiis o dunkar musik!
funderar på vad man ska göra idag ? VILL INTE UT JUU, kasnke pulka fast NEE jag vet inte, kallt..

sen är det söndag, de e ba slapp/dö dag idag.  Lust o fixa massor på mig, typ ta hand om mig själv :D de va länge sen! Hårinpackning o ansiktsmask o såndär så fötterna blir mjuka o lena, raka benen har jag redan gjort RACKARNSS :P annars hade de vart najs, hmm.. ska nog ta mig ett bad snart :D fast inte ään! måste leta rätt på allting! : )) Bra för jag fryser faktistkt haha, bad had vart gött :D

ÅNGRADE MIG MED PULKAN FÖRESTEN
fan STORM ute! såg nyss hur träden blåste o typ ALL snö på grannens tak ba försvann hahah 
JAG KOMMER JU BLÅSA BORT :D swingswing!

Kommentarer
Postat av: Fanny

värt namn =)

min tjejkatt heter ralph btw, haha :D

2010-03-21 @ 23:29:39
URL: http://fannyekedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0