Lördaag

Va med grabbarna igår haha:D
simon, vp o seb o lilla jaag:D först satt vi i alstigen o drack lite o simon duscha osvvv
shotta nått hamummel eller va de hette, som jäger fast en kanin på haha!
blä:D
sen gick vi till mmmmmmmmmm vaheter de, ASPEN heter de första vi gick till va ingenting, jag ensam tjej med typ 10 killar sen glömde vi seb på toan hahahah efter alla  hade gått o låst, vi gick till andra stället i aspen så kommer han dit sen o undrar vART VI VART, fan vi som letat efter honom! hahahah:D
spela för fest spelet, fyfan bonga hela tiden känndes de som BARA jag o aldrig någon annan, de lura säkert i mig för jag inte fatta spelet hahaha!
sen fick ja strippa lit, Tog av mig EN STRUMPA :D sen andra gången, EN STRUMPA TILL! sen 3dje gången rök linnet jag hade hahah sen ville jag inte va med mer! Typ jag o en tjej till som snacka de 2-3 andra tjejerna va tystatatata:PpPPp

rökte som en skorsten igår gjorde jag med kännde jag nu när jag vakna, helt jävla torrt i munnen hahah! Sen vaknade jag att jag hade såå ont i huvudet, vilket va vid klockan 7 ! Eller grannen men ungarna typ kittlade dom så dom skrek o skrattade FYAFAAAN

kul kväll iaf :D nu ska jag ta mig en tacoooo paj! - bilder kommer på facebook säkert, några som filma o tog kort som galningar===DDDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0