Köp lite kläder här!

HEJHEJ SKA FIXA MIG NU,
har städat här i lägenheten lite, smells like gött nu!
katt bruden som heter TÖSEN :) har bajsat vid dörren nere, så de lukta inte så gott.
Först hitta jag inte VART de lukta, sen kolla jag ner i trappen O DÄR LÅG SMÅ SÖTA KORVAR<3
hahah 

glömt o tatt bort EN kom jag på, den låg längre in. Skulle upp o hämta papper, sen diska jag lite i stället.
Men ja, tar den sen ahha.
Fixa mig först, sen ska ja o Jossa ner o ta en PIZZAAH
typ pizzerian här nere på hörnet blire väl FNISS. måste kika hur mycket pengar jag har BRB! 32,17 spänn
typ en halv pizza får jag för det HAHAHAH

sen måste jag köpa mjöl och ägg. så jag kan göra pannkakor ikväll.

Hoppas jag får tebax mina pengar snart iaf. Vill inte föra över från mina sparningar mer >:D
dax o börja spara igen : )
JAG HAR FÖRESTEN GARDEROBRENSNING
kika in här: http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=2408339&listtype=0
FRÅN 5 KR!
snygg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0