Förhållande ?

Endel folk, NÄ dom flesta, som kommit ur ett förhållande på kanske 2-3 år eller något
går o skaffar ny brud/kille direkt, och blabla dom älskar varandra tillomed SKAFFAR BARN 2st jag vet som ska göra det, och de har faktiskt hållit ihop ett tag dom personerna jag tänker på, nu är det inte "ett par" utan typ 3par .. 6 perssoner då:p

Hur orkar ni ? Är det sånna som VERKLIGEN inte kan va ensamma ett tag eller ?
Om jag hade varit tillsammans med någon så länge, hade jag inte skaffat tjej/kille direkt. 
Tänk på tjej/killen ni hade innan ? Jag skulle mått sjukt dåligt varefall.
Jag själv är bara sällskaps sjuk, inte redo för något förhållande och svårt för att älska någon.
typ så såg jag ut när jag såg att de vart tillsammans i 6mån Hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0