DU O JAG BO TOGETHER ??++

Har tänkt på en sak. Någon i skolan här kanske läser min blogg ? sååå
om nu någon från Torsby gör det så KANSKE DU VILL BO MED MIG ??????????:DDD
så slipper jag vänta på 1:an. Sen får jag sällskap eftersom jag är ganska sällskapssjuk av mig.

SÅ! någon som typ vill söka en 3:a med mig ?
alstigen eller nära skolan iaf!

ah du mååste gilla o festa
ooo inte alergisk mot katter eller pälsdjur. för jag kommer skaffa kitts!
brud eller käääääär spelar roll!
rolig är ju alltid ett plus!

och naaaaah vi behöver inte känna varandra, de gör vi under tiden.


kommentera hääär! vågar inte ge ut mitt nummer här, vet inte vilka som läser:Pp Tjingeling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0