Kstad med Mariaa :) osvosv!

Igår åkte jag o maria till Karlstad. Lämna min katt och hämta marias bror, Fredrik!
Kul vi haft :D damp fick vi när vi åt på Max iaf hahhah. KUUUL :D
sen efter kstad så sov jag vid henne, satt på chattrulette elle hur de stavas, hahah jävlar va kukar de är HELA TIDEN. uh xD

sen idag så stog jjag o Cathrin o vänta på Maria, så va de två andra som stog där hahaha o de hade låst in nycklarna i bilen! Dom va ifrån Hagfors hahah, fan så dumt xD:D
SEEEN när jag kom hem efter det. Så har jag skruvat ner alla gardiner och plockat ihop lite grann, 
behöver mer kartonger, har bara EN ?! fattar inte vad alla har tagit vägen :S ? MEN NU FICK JAG kartonger av grannen :D:D 5-6 feta =) så nu ska jag ba hälla ner alla grejer som finns haha!

Har också vart nere en sväng på torsby me longboarden till Ararat o ätit med Andreas, MiWe och Ola =D
HAHAHA alla kom fram till att ingen av oss va hungriga, men vi satt o åt iaf. kul :D:D
sen drog vi till Simon o hjälpt han o flytta lite grejer till andra lägenheten. GRANNE :D
sen efter det åkt vi ner till jouren o satt i solen där ett tag. Sen drog alla en efter en och jag satt kvar själv o vänta på Simon som kom efter ett tag, seg mannen :D Sen sjusst han hem mig : ) o nu sitter jag här med kartonger i hela lägenheten o ska lägg i allt. HEJ PÅ ER :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0