TJEINAREEI

Vart någon dag med petter o miwee. petter låna min dator och har jag inte den så har jag noll här hemma :D
så följde med dom o lanaa, fyfan dygna första o halva andra jävlar så kul de va hahahha kolla här:

HAHAHAHAHAH fick han o göra framåt volt o bakåt gick väl inte så jävla bra hahahah
Han slog in huvet så han började blöda hahahaha! Vem FAN gör sånt innomhus hahahhahahahahah från sängen till ett hårt golv :D! jävlar ^^
Nu idag cykla jag heem! GUD va jobbigt de va hahah, träffa camilla o äänders påväg ner till torsby :)
jag va tvungen o köpa cola, chips o lite godis. MMMMMMUMS!

Hahah inatt eller hur det blir, väckte dom mig så gick vi ner till alstigen till Max där vare några folk hahah
jag somna först där, sen gick vi till Tarmen.. där somna jag också sen när vi skulle gå därifrån till Aspen igen så somna jag efter en oboy o macka igen hahaha fan så drygt pettter ruska om hela mig när ja sov HAHAHHAHA sen en gång bärde dom ut mig på gräsmattan :( BLÖTTTTTT

nu blire choklaaa=)))

Kommentarer
Postat av: miWe:D

Haha, sista natten var så JÄVLAAAAAAAAAA seg

2010-06-09 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0