HAAAHHH

VÄRSTA på länge !! jag e dö förkyld :D Och ja va ju o lana i Aspen, 
så fick jag GÅ!!! hem, tog alla grejer på longboarden så fick lille rickard bära mina grejr haha. Fan han körde i diket typ hela tin, GÅ RAKT ?! sen körde han över min fot q3234432 ggr. AAJA, tillslut kom jag hem iaf, tog EN timme från Aspen till Ria, hahah sluuuut jag var när jag kom fram. 

Sen va jag tvungen att städa för jag skulle ha lägenhets visning. Så nu har jag skurat golv o städat aaaaltting utom mitt rum. Det gör jag imorgon, eftersom dem inte hörde av sig idag. 

Sen idaaag eller ikväll ringde Ararat och fråga om jag kunde jobba, typ städa osv. 
inte så mkt i betalt. Men jag e fan glad ändån, så har jag iaf något att göra : )

Hostar som faaen gör jag, näsan rinner. Får sätta in papper igen haha!


gjort en till bräda, skickat in bådaaaa nu. Ska göra en till med annat motvivivivivi om jag orkar hööh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0