Förkyld och saknar Druidz.

Jag är så jäävla förkyld.
Har installerat Call of duty mw. precis! Får spela de lite senare. 
Kul kuL :D fast de är roligare på Xbox 360 haha. Men har ju sålt mitt så, får spela på dator istället. 

Cs 1.6 och Cod naaaaaajs.
Låna ut mitt headset till Petter, får de på onsdag. då blire liiiriing! Även fast jag inte spelat på länge måste jag faktiskt säga att jag är bra ändån :D Inte så bra som när jag spela i Druidz dåå (A) Saknar det, saknar bootcamp o när vi va på Dh och jag va så hes att jag inte kunde säga ett ord xD
skrikit så mkt haha! men det va kuuuuuuuul :D


Just nu sitter jag vid teven och kollar på nå skit. tyskt, med NORSK text (Y)
Någon som vill ha hårförlängning ? Skriver ut den snart HAJ på er,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0