Är jag den enda som mår bra idag ?

Tror det hahah :D
Först va de maaassa folk vid alstigen, najs! Sen efter ett tag så gick alla ner till volleyboll planen, drack o shotttta ahahh fyfan kommer aldrig våga shotta efter de här !? :D
Sen börja de tydligen regna!!  som fan!, tur så va jag o joel inne vid deras lägenhet ! så slapp de värsta regnet juuh tur :)) Sen gick endel tillbaka dit o ja o några typ, Kevin emil bill va de fler ? jag minns inget fan. Gick iaf hem till Kevin ? Blev bjuden på jäger-shots där huhuu :( men de va gott(A):D

spydde upp allt där igår fan, fan va myckeeee ja spydde hahhah. Sen direkt efter mådde ag bra! Fast det gjorde jag inte iaf haha. Men åkte hem, o la mig på golvet ett tag, somna nästan så skulle jag tydligen spy igen. Kröp mot balkongen hahahah o ut blä :D sen däcka jag på balkongen! Vakna först vid 4 typ. Fick ett sms precis efter jag kollat va klockan va haha! 

Sen somnade jag om, och vaknade nu  8.30 typ haha. 
vaknar alltid tidigt om jag dricker, nu äre fint väder också :D
Ut med longboarden `? iiiinte än kanske, känns ännu lite snurrigt haha!

Ska köpa min efterlängtade KYCKLING SALLAD!!<3 och en cola! min försvann igår :( och mitt shot glas buhuuu. 

Jag va fan snygg när jag vakna hahah. :D
jävlar va mycket jag hade blandat igår, ÖL MITTU TEQUILA FISHMAN sprit grejen. JÄGER o fan jag vet inte :D
därför jag mådde som jag mådde hahah. (Y)
NAH ska spela the sims 3 nu KANSKE, o så dricka massa vatten! 

Hoppas ni haft kul igår : )
Bilder tog linaaa så dom kommer väl imorrn eller ikväll höhö. Skål :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0