Äggmacka<3

AHHH, måste se 3dje avsnittet av true blood NUU!
fan att de alltid ska va de spännandest i slutet. :D
Har precis ätit också, stekt ägg på macka, med ketshup o grillkrydda på! MUMS
ärligt, ketshup och grillkrydda är det bästa pålägget som någonsin gjorts! det går o ha till allt. Eller inte precis allt, men det är så jäää-Ävla gott! Till makaroner tillex ? MMMM MHH :D

Har packat ner typ allt som finns nu också, bara köket kvar som är grejer i. 
Sen äre bara o ta sig en låda o köra ner till alstigen höhö :D
--
Sen har jag tänkt på en grej, tänk jag som bloggar om jah.. allt som händer! 
Tänk om jag dör ? Vilka minnen det finns här egentligen, ända från 2009.. har även en gammal blogg som är rfån 2008 tror jag det är. Ska lägga in den också, minns knappt vad jag skrivit i den ens. Den kommer ligga på sidan där länkarna finns till andra sidor osv.
Så deppigt tänkt då.. haha om jag dör så finns mitt liv här på en sida. Vet inte om mamma o någon läser min blogg, min lilla syster läser den iaf. Ibland vet jag: ) Såg att hon va inne på den när jag va på gotland : ))
funderar på o göra en macka till. Har bara ätit kyckling sallad idaag ju. Har ont i huvudet o nacken : (
14% :( true blooööd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0