Visby - fefefe-fest

Åkte till stan igår, typ vid 2-3 eller nått, först träffa jag Samin kul :D: DD
sen vid typ 6 gick jag mot Gråbo o skulle börja dricka. Satt där med några styckna o drack, trevlans :pp

Sen ville jag ha en tröja för jag hade ingen med mig. Så gick hem till Tarre o skuööe låna en av han, 
men han hittade fan ingen ahhah. Så fick va utan, fast en Jaarek eller nått. Hade en jacka, men ork o ha på sig den:P

Sket i jacka/tröja. Lagom varmt ute iaf! 
Satte oss först vid hamnen o drack o lyssna på musik, sedan flyttade vi oss till bakom Vandrarhemmet på muren där. 
NAAJS musik dom spela, deadmau5 o grej :DD!! Hördes skit bra så de va kul med BRA musik!


Sen efter någon timma drog vi ner till hamnen o satt där på en bänk o drack upp resten vi hade. 
Fyfan, ja hällde i sprit i min bacardi melon. O jag drack för fort så spydde jag HAHAHAHAH.
klant! Sen dog mitt batteri på mobilen o då med allt de så blev jag otaggad o ville hem, så tog bussen hem 00:40
hahahah SOMNADE på bussen, så när bussen va på Hemse såba sger bussshaffisen i högtalarna " Ingen mer som ska av nu ?" Så vaknar jag till o går fram för han lyckades se mig. 

Jag ba, aaaa vart är vi ? jag ska till Sindarve, asså TUR att han åkte samma väg tillbaka och att han ens sa något i högtalarna! Vettefan vart jag hade tagit vägen om jag inte vaknat hahah. 

Iaf, hoppade av o leta efter cykeln ja hade där. Cykla hem som en dåre! TRAMPA o TRAMPA ville ba lägga mig ner haha.

Kom hem tillslut yey! Fundera om ja skulle lägga mig i johannes säng eller på soffan, men jag tog soffan för då blire lättare o somna om jag har tv:n på. 

Sen kom johannes hem någongång på natten/morgonen.. han o fredrik, fatta aldrig vem/vilka det va som kom. Det lät som skit många haha. Johannes peta mig på kinden har jag förrmig o snacka nått, minns ej höhö.

----

IDAG svin vamt inne OCH ute ! 
hahah fin frukost jag fick imorse, gick ner till frysen o kolla så ligger de en Lövbit med krocketter där :D 
Värmde upp de sen gick jag upp o kolla på tv o åååt <3 

Mätt vart jag! 

Aja, nu vet jag inte vad jag ska göra. E trött och de är VARMT!! sen e jag törstig men finns inge gott o dricka, vatten vill jag ha.... men vårat går ju fan inte o dricka :pPppp AAAAHHH WALL OF TEXT bye :D




hemskt lockigt hår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0