Vart o ätit !

Var nere med familjen vid Myrungs förut vid 6 tiden o åt.
Ernas o Sörens släkt från Falkenberg och så som va där ocks¨å. 


Först en skit go macka ble vi bjudna på. 
Sen mat, kokt potatis o kött me brunsås o sallad ! Sen hitta jag även feta ost som ag tog med ut :D:D MMMMMMMMMMMMUMS !

Just nu är det så JÄVLA VARMT här uppe, sover vid teven. Har inget eget rum längre så :PPpp
ogud.. ag dör snart haha!

Imorrn vet jag inte vad jag ska göra. Tror de blir sol med lite mulet.
Mamma o dem ska iväg på häst uppvisnings grejsimojs. De vill inte jag med på :P

nej ska se vidare på tv:n eller filmen :p bruce den allsmäktige får på 4+ hieheaiio hedoo
Humlan och Molly=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0