vafan vare jag fick egentligen haha.

Inte gjort nått idag typ. 
Åt mat från pizzerian HAHAHAH ag ville ha en KYCKLING SALLAD. vad fan vare jag fick ?
ni vet en kartong från Quickly/Sibylla som man får med hem, ah Halva den med POMMES,
sen hälften av den halvan som e kvar. DELAR man halvan och lite till större, så va de kyckling. HAHAHAH och de sista som va kvar, va min sallad! fyfan vilken kyckling sallad dom gjorde :S bara pommes ÅÅH.
Fick äta den iaf, orkade inte åka tillbaka o dyvla på dom. ska aldrig mer beställa kyckling sallad där iaf. 

ELLER chickenbits, för sist när Karolina köpte de så smakade dom FISK, eftersom mamma köpte rödspätta den gången, så har dom tydligen friterat kycklingen i där fisken va, GOTT....
aa pizzerian heter, FENIZIA på HEMSE köp inte där ni kommer bara bli missnöjda ;pPP
Kvällen halv 8 typ så åkte ag o johannes på hemse, Jag solade solarium eftersom de inte va någon sol idag igår o knappt i förrgår :p så va tvungen o sola lite : D 
FYFAAAAAN va varmt de va, de va nya rör i solariena. Sen kunde man bara betala med 10:er!
Och de fatta inte jag först så försökte ploppa i alla jäkla enkronor o femmor jag hade, blööh.
sen Fick jag växla hundringen, så la jag i sen kom jag upp till 40 (!!) minuter.. jävlar, aja jag la mig iaf.

Sen orka jag inte mer till 25 min. Hade ALDRIG legat till 40 min iaf. gud jävlar, då hade jag dött :D
Min bror åkte efter typ 20 min efter vi kom hem igen, så han blir borta över natten, då passa jag på o sno hans säng!!!! har sovit på soffan sen den 7:e guuuuud. Ont i ryggen yep.
min google bränna syns inte lika bra i cam höhö xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0