VAD ÄR DET FÖR FEL

PÅ ER !!

bara för att jag har mer kill kompisar än tjejkompisar. Så behöver jag väl inte ligga med dom killar jag umgås med, ni e helt skallsluta <3 
Jag tycker det är roligare att va med killar än tjejer, okej ?
Aa vissa tjejer går. De flesta! Inte alla... typ tjejiga AH skitsammma.

Jag är inte så tjejig utav mig. Åker hällre på LAN än o shoppar kan man väl säga :s 
hatar o shoppa så de va väl inte de bästa o jämföra med kanske men ändån:p
ni fattar! eller,. kanske inte.

Va ett jävla snack om att ja ligger runt nu när jag inte vart med NÅGON PÅ MER ÄN EN MÅNAD
hahah seriöst, dumma i huvet. Håll käften istället.
Jag gillar en, jag håller mig till en - o väntar.
Blir så ledsen.. tards
Ni vet tydligen mer än vad jag gör. Ganska kul:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0