messmör

HAHAHA INTERNET herregud, de DÖR o går på hela jag menar verkligem HELA tiden! Finns inget drygare än när man TROR att man har internet, sen när man klickar upp skiten så DÖÖÖÖR de igen. Lagom förbannad blir man.

Igår va jag med Knela (Emmy) då :D 
to lite Pics SOM VANLIGT =D


sen har jag ÄNTLIGEN fixat ett rum här. Jag skulle vela lägga in bilder, men jag vet inte om Karolina eller Felicia läser min blogg, eftersom det är Karros rum egentligen. Har fixat de åt henne, så hon ska få se och märka själv när hon kommer hem från Öland hihi.


Har iaf nyss vaknaat, cola sugen som fan OCH MIN TANDBORSTE föresten, den ligger fan i stan. OCH MITT SMIIINK ://(

måste ha.. få be mmmamma hämta näre kommer av båten höH!


NU fick ni en liten bild iaf på rummet + mig HAHA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0