Lite nattblogga

kom precis hem, jag och min bror har varit vid Stoffe :D

fick va med på livestreamen och DJ:a ett tag, grymt kul ju! :D
vill också börja=))

här är hans livestream : http://www.livestream.com/coffedj
haha jag finns väl med där på sparat om de går o se nu: D
Sen gick vi ut o mötte fabian
fannnnns typ inte en kotte på hemse haha, dött :( bara bilar som åkte eftersom de flesta va i Fide, eller va de inget drag där så alla åkte ifrån:D
hahah en moppe åkte förbi o jag sprang som fan mot den o han blev typ svin rädd xD
BAAH jag har typ ont överallt.
ryggen o nacken iaf, ah har ingen säng här eftersom den är i Torsby. Har inget rum här heller fören delen=p
Sleepar på soffan, SKÖNT kommer de bli att komma till Torsby sen igen.. SÄÄÄNGEN <3
Fiffikus och Miley :) <3

Kommentarer
Postat av: mappa

fiffikuuus!

2010-07-17 @ 11:46:11
URL: http://morff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0