gotland nuue

HALLAO nu e jag på gotland! 

Sören hämta mig vid båten, och karolina och felicia satt i bilen då också, och sören hade sagt att han skulle hämt Johans bror eller nått. Så de visste inte att ja skulle komma :D Inte mamma heller ^^ men hon va hemma o inte i bilen:pp

såå sen när jag kom hem mamma stog o kollade i almenackan o skrev nå grejs haha. Ja sa Hej när jag kom in för dörren, men hon hörde inte eller hon fattade inte att det va jag hahaha. 
Sen sa jag "Fan vilken ful tröje" till henne, för de stog - LINDE VI - ( VI som är i grekiska siffror )
hahah hon ba, NEJ MEN??! annaaaaa.. hon vart typ chockad :D
såå ska vara här typ en månad :) hon ska kirra jobb åt miig. och imorgon ska jag bada festa o va fan vad som : D!

Lägger in nå pics lite senare ska ta kort på TJOCKIS TORSTEN :D:D:D han e fetare än vanligt, jävlar xD
Hej på er : D
jag o min solbrände bror :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0