Gotland imorgon

Hem till Gotland imorgon dåå, skulle egentligen dit så jag är där sista juli men Knut skulle till sthlm med Sannnaaa så då hänger jag med, jobbigt o åka buss. +att nu får jag sällskap nuu :D
ska fan va där i 3veckor nästan 4 haha. I slutet av månaden blire fEST iaf :D Sören fyllde ju 50 :)
tar inte med mig så mkt, typ kamera longboard dator o lite klääder. Blir nog bra, fan får inte glömma bad kläder: DDD
Dåligt att jag missar bil bingon med maria dåå. den är imorgon på kvällen, o jag åker på morgonen buhuu.
Får tat när jag kommer hem : D hihi
SPELA super mario igår igen :D kuuuul det är, fast jag dör som fan hahah, HAHAHAH har 38 xtra liv nu tror jag fyfan:D kass^^
i l(L)ve coco pops

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0