FLUGOR

Flugan tävlar.
vem som kan va närmast människan, dom är 2 hanar och den som kommer närmast människan vinner honan. 

jag sitter här och försöker ps:a en till bräda. Men flugfittorna e på mig hela tiden, sen kör dom iväg och knullar en annan fluga. 
Sen kommer en annan fluga och ska reta mig. JAG TROR faktiskt dom tävlar, eftersom människan dödar flugan hela tiden.
Så blir dom lite kaxiga och ba, " aah kolla här då, jag kom närmast människan" så tycker hon-flugan att det är coolt. Och då blir en annan fluga avundsjuk för han fick en snygg flug-brud.

Så då ska den flugan komma närmare på ett annat ställe, säg handen! Eftersom vi dödar dom med den.
Eller munnen kanske, för då tar det längre tid för flugan att flyga därifrån, så handen kanske hinner ta flugan.


Det är därför flugor är på en i ansiktet och alla annanstans på kroppen!
han va ganska cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0