:D oooooooo :'(

Hitta 5700.- på ett konto, göött. Ska se hur mycket jag har kvar på fonden så ska jag leta efter en cAAR! 
eller bygga dator. Mitt projektarbete blir det, eftersom ag vill ha en stationär också så kan jag lika gärna göra de till projektarbete, men jag vet inte än:p Måste fota då. Typ de som blir proektarbetet! Filma kanske. IDUNNO!


har åskat nuu small till som fa-an! BLÄ
HAR ÄNTLIGEN idag fått min kokos olja:p den dagen av alla dagar de regnar o är dåligt väder på så fick ja den haha.
Bra att felicia hitta den iaf :DD
föresten.. ser ni vad som saknas :( Som i ett helt år finns på mina bilder :'(
känner mig naken

Kommentarer
Postat av: morffff

varför haru tagit bort de föööör?

2010-07-18 @ 02:20:22
URL: http://morff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0