VEM, jo jag.

Ni kanske frågar er själva.. Vem fan flyttar till Torsby ?
Men då säger jag: vem FAAN vill bo på gotland ? helt utanför allting!
Enda roliga är på sommaren när ni SVERIGE bor kommer till ön och festar loss!
DET är det enda roliga med gotland.. F e s t a !

Skola är fan inge bra och gå här heller, finns inga jobb på gotland. Vem har orken att lägga ner tid på skolarbete när man bor här ?

Ah nu säger ni säkert, ja men flytta efter skolan då ? AH neej, jag flyttar hällre NU och går om 2år för här i skolorna lär man sig INGENTING.. jag lärde mig seriöst mer i 9an, har inte fått in något i huvudet när jag gått här i skolan.

Hoppas någon fattar hur jag menar.. vem orkar lägga ner tid HÄR på skola där det inte finns jobb.
Istället flytta i förväg och börja om, här i Sverige det finns jobb.

Vill skriva mer men jag orkar inte, nu ska jag gå och packa vidare och njuta av min resa imorgon. HÖRS SEN!

coolio kattio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0