Tummen upp!



Tummen upp, för .. ?
*Emmy sminka o fixade sig på 5!!!!! minuter. Diplom till henne, snabbaste bryden ja sätt.
*Jag räddade en ljusstake som Miley kelade ner. ( nästan ner, räddade ju den;D )
*Jag har städat köket, har mycket kvar. Men har börjat iaf!
*Mår inte lika illa längre.

och sist TUMMEN upp för jag inte går i skolan, så ja slapp gå ut i de här jäävla vädret, seriöst STORM Hhaha. stackars emmy som fick stå där ute o vänta på bussen fan en kvart! DE KAN HON HA DE


Läcker brud jag e, jag tror ja dööör!<3333 massa kramizar på er <3333
he, he. Sk a ner o fortsätta städa köket lite! så mamma o sören blir lite HAPPY FACE på mig! HerrA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0