Guden



onsdag far jag hem igen.
till missungarna o alla där hemmaaa, : )

har jobbat 2 dagar och på tisdag ska jag iväg igen.
Torsdagen skippar jag, för jag måste till Donner aka skit skolan som inte svarar på mina mejl ? ...
- fyfan om dom skiter i mig nu ?

Imorrn ska jag till skolan här i Torsby och se om de kan kolla mina betyg via Dexter istället eftersom donner i klinte inte svarar! Det bore ju gå o kolla så!
Jag måste kolla mer på program, media tror jag de blir
. Men finns det något annat intressantare så kikar jag in på de!


Sen efter det ska jag till arbetsförmedlingen tänkte jag skriva men till..eeeee, Torsby bostäder!
har kollat på en 2:a ju! men ska kolla om de kan stänga av ett rum så det blir som en 1:a
nIS nIS!


efter det ska jag till banken för:


Har snart en KAMERA PÅ G :DDD
canon eos 450d
kör med internetgirot så ska till banken imorrn o föra över lite mer cashh till mitt konto från de andra kontot OSVOSV.




har spelat som en GUD idag, COD MW2 raWR va bra jag e ;D gaming-brud som fÄÄN.

Mer man än kvinna är jag 


ps. det är kul att fler besöker mig, WHY :D ? ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0