godkväll.

Fyfan vad segt det gåår. Sommar med göran! vill se nu ju ? nej jag ville se den igår ! men 46kB/s idag och typ 26 igår hahah. vad är det för fel på internet ? det går verkligen skitsegt! tillomed 3g dongeln går snabbare.

Förut ville äta frukost men jag orkade inte göra iordning nånting. Men det blev cocopops och mjölk raa. jävligt mycket föresten haha. Men de va gottt!

sen la jag mig i sängen för de e kallt ;/ igår vare vaaaarmt här =) givk jag bara med en stor tshirt.
men nu ligger jag med strumpor o morgonrocken under duntäcket och lyssnar på musik.


det är en , JAG ORKAR INTE GÖRA NÅNTING dag.. verkar det som, jag vill inte upp ur säängen, kallt :(
dörren är öppen också till mitt rum. Så de blir inte varmare för de drar ju kallt där ute. Och här inne gör datorn och högtalarna det varmt hah, det blir faktiskt jävligt varmt av den här lilla datorn xDD lilla o lilla, vanlig 10k laptop.

sen orkar jag inte heller prata med någon för jag e irriterad, någon loggade in på min spotify hela jävla tiden förut!
förbannad blev jag, sen bytte jag lösenord och nu funkar det :G
sen bytter jag lösenord på typ allt annat jag använder o har också, har inte hunnit med allt hah men endel grejer iaf.


waaaeej, nu ska jag inte skriva mer. för ingen orkar eller läser ändån. Små läser bara sen tittar på bilderna säkert. HEJ SVEJS



uuuhhhuhhu sööeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0