|fezt:pPPpPpP|

Fyllde år i fredags, 
skulle inte bli nå fest osv egentligen, men jah! ja sa de fick komma hit o dricka lite öl o så.
sen blev de krogen o jag va full o spydd sen hahah, usch..
somna på soffan och ***** i min säng
sen lördan blev de samma som fredan typ! 
fast vi gick till idet ? hetere kanske vet inte :P
maria o ja busa runt: ahhahahah hon drog in en tjock turk med VIT skjorta OVANLIGT ATT DE HARE ELLER :D!??!
hahahaa iaf... in på dansgolvet, för ingen annan ville in HAHAHAH SÖT fyfan:D my giiirrrrl!


BILDER får ni inte nu, för internet e HELT DAMP! 
fick installera om hela grejen för d vägra fungera förut.. de senaste dagarna :P

Boger o jag laga mat förut:D haha Örtsås och Souercream klyftpotatis. jävlar så gott de va!
sen GICK vi och hämta Björn som va vid en brud, stackars han :( haha
Sen hem te boger liten sväng sen åkt vi till Toria så fick jag handla:D Mmumms!

nu ska jag dricka upp min oboy innan den blir kallll. herra!

Kommentarer
Postat av: morffff

buuuusig.. hehehe :P HAHAH hamna han hos den du nämnde?:P

2010-02-01 @ 10:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0