Skolan imorrn, upp tiidigt :(

har sålt katten (Inet) pga skola :(
känndes som han skulle blivit ensam rätt mycket, om jag åker kl 8 och kommer hem typ 3-4.
kittsen ra :( visste inte jag skulle få skola så snabbt. Får se senare hur mycket tid jag har till djur senare.
Jätte sugen på o skaffa iller igen är jag. Men det får vänta :(

Snart kommer mitt SIM kort - haaalebop abonnemang grej. Rätt göttt, så slipper mamma betala dyr räkning åt mig.



<3
kommer in te dansen imorrn o hälsar påreeey. så kan vi äta :) om jag e i skolan så länge, vet inte hur länge jag ska va där. Men ah kommer o hälsar på dig iaf :D om du är där imorrn ? < PÖSS 3

fyfan att jag ska upp typ vid 6 kanske. eller 7 haha, börjar 8:a
men jag sover hus knut såå då kan jag sova lite längre :)))
usch, jag som sovit lääänge snart i 2 månader om inte mer ? och nu helt plötsligt ska jag upp vid 7!!! gaH. död_tjej91 snart:) Då SLIPPER NI MIG ::D:DDDD HEJRAA ska hjälpa böger med HL2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0