KENNNAA

tänkte lägga in bilder på katten min som jag fick i söndags. 
mennnn nu när mitt internet äntligen fungerar. Så har jag inte adaptern till kameran. 
för den ligger hemma hos knuuuuuut!
så får ta en bdb bild då.
här e han : ) Inet, som i internet :D
söt som faaan e han. Men dryg, sen kelig som attan.. men han jamar som judarna skriker i gaskammaren. 
HAHHAHAHAH. Förlåt för den! men så e jag, stå ut!:DDd
känner mig sjuk nu också, men de kanske e för jag har såå tråkigt ? 
Tänk om inte internet funkade ? då hade jag nog varit halv död! pooor me. 
måste skicka hem räkningen så de betaleeer den. glöm ej glöm ej.
Jag vill ha resten av gigabyte sakerna föresten.. hårddiskar o grafikkortet. 
Vill ha en heeeel bra dator! giefgief så jag kan spöa alla grabbs i Cs igen :DDD jaja lipa inte nu.

skriver mer sen. typ snart kanske
föresten.. någon som ser va de här är hahahah
cool va. njet.... en grej när jag haft tråkigt igen hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0