Vid maria :))

VID MARIA NUUU, oska o blixtra förut :( 
tönt jag är. hur kan man va rädd för massa buller egentligen höhö .


Vi spela YATSY maria mor fredrik och JÄÄ
jag vann egentligen första gången med ett poäng, fast sen så "kom maria på" att hon räkna fel, såå hon vann med ett poäng istället. hahah fOSK

sen andra gången kom jag SIST >:(


---------
Sen idag så har vi vart o handlat och vart vid Anna. Hon o sin pöjk har flyttat till en lägenhet nära mig, 
Jag på H hon på C vare va ?

sen gick vi tillbaka alla till mig o hälsa på Illern. den buuuusige jäveln, som heter mORFFFFF :D!

hahah sen när vi skulle åka ner o handla andra gången till mig, glömde mJÖÖLK såklart, så
ser vi myggan o någontill så jag o maria rå vinkar o dom ba pekar finger :((
visst inte vem som satt breve, men antagligeeen haaster haha:D

NU SKA VI SPELA HEROES igen :D nerd_girls<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0