Skola imorgon

Ha, imorgon äre skola. Jag har INGET schema ! Eftersom jag inte går i någon speciell klass, typ mp08 och mp07 ibland. Gjort de flesta kurserna redan. Så vet inte vart jag ska va, får ringa svaj draj sen imorrn.

Idag har jag och maria kollat på Eclipse, den här gången blev vi bara lite tårögda och inte som på bion när vi fan grät HAHAH

ingen av oss somna skrev Maria i sin blogg.. jag somna till ett litet tag faktiskt HAHHA sorry(A)
sen klockan 8 åkte jag hem igen, Linkan bjöd på plättar också GÖTT! jag ville ha glass till, så vi drog o köpte de också! Sen börja han o steka plättar i sin MINIII stekpanna hahah:D fick platts 4 styckna varje gång xD

efter de gick vi o kolla i alla förråd efter grejer haha, fan va coolt.. det gick o gå igenom förrådet till andra sidan av huset. Visst inte jag :D de va lite coolt^^

Nu precis va Simon och en till häär, fan banka på fönstret när ja ligger hör i handduk haha:D
de hade vart här när jag va i duschen också tydligen, att dom orka gå tillbaka hela vääägen lat som han e haha

dra o väcka han imorrn 5lver halv 8 så han kommer upp! och inte försent första dagen hhah. 

nu blere lite wall of text här så nu blire gooodnight

<3

Kommentarer
Postat av: mappa

men din jävla mupp! du skulle fan behöva snarka så ja vet när du somnar.. :P

2010-08-23 @ 00:49:29
URL: http://morff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0