Sjukan

Vaknade imorse att mina ögon va värre än igår, ena ögat va egenklistrat o rann som fan ur båda. 
Ringde o fick tid efter 10min haha, jag o maria tog racer-saaben o gast iväg!

Fatta INGENTING av han snubben som skulle hjälpa mig där inne haha, 
sen fråga han MIG, vart jag va ifrån ? haha. Han ba," Ah-a ja forstor!"

men lilla jag förstog ingenting haha!

fick iaf recept på ögon grejs, 225 SPÄNN kosta de ??! dyrt:( men aja, slipper bli blind!
om det nu inte är allergi, eftersom när jag vart här så hade öga svullnat upp och klia o ja vet fan.

Sen när vi kom till sjukan så hade svullnan gått ned hah, ah hoppas det är ögoninflamation iaf o inte allergiiiii:ppP
Nu ska vi till systemet! SUPSUP tja



FYFAAAN så vacker <33 hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0