Sista natten.

Idag äre sista natten på Gotland, och den natten tänker jag spendera i Djupvik vid stugan där.
Sen på morgonen åker vi mot båten, så går den vid 11 någonstans. Nynäs vid 2 kanske, och sen är vi i Karlstad vid 7 typ. Ingenaning :) Ska försöka hinna med 19.45/49 tåget iaf så jag kommer ända hem till torsbyyy!

fan jag har packat. 2 xtra kassar fick jag med haha! +longboarden, dryyyygt o bära på allt. Datorn har jag inte ens plats för haha, jävla va grej. AJAAAA i karlstad ska ja bara släpa på allt på tåget. sen äre fan klartttt. 
Ah gå med de till Alstigen om ja inte lyckas få sjuss (A) halv 10 e jag i torsby eller va de halv 9. Fan vilken koll jag har haha.
jaa.-ja:) Hej på äääer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0