rip mitt öga-typ

Ännu vid maria :)
Igår åkte vi till min lägenhet o städa, illerbajs lite hit o dit haha. Ska snart dit igen o kolla : )

Vi våldgästa några igår ocks¨å, först va vi vid Myggan, eller han sov tydligen eller något.
jag nöööööringde på klockan tillomed med men han sov som en sten antagligen. eller va de som Maria sa
När vi ringde till Marc så ringde han säkert upp Myggan o ba "aa dom kommer nu"
mygg: "aahh ja går o låser dörra då"

HAHAHAHAH så jävla kul,:D 

Jag maria o fredrik har även spelat Heroes i fan 5 !!! timmar. Galet!

Jag har typ fått ögoninflamation ockå..

<-- dedär ögat :( syns fan inte i cam.
MEN  VEM FAN VILL SE MITT ÖGA !? dö rött hahah:D

ett inlägg till brb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0