Less på allt.

Fan ska man leva för när man inte har något att leva för ?

Iof äre Maria, bästa jävla bruden som finns. 
Helt seriöst. Skulle kunna leva med dig livet ut. 

Jag hatar killar numera. Enda bra är och ha dom som kompisar. Det är allt som går, inget mer
Annars sårar de bara en uta helvete. Så sitter man här depp, som jag. Så jävla dum man är så försöker man igen och igen och bara hoppas att inget händer. 

Ska egentligen bara skita i dom som gör en ledsen. Men det går ju fan inte. 
Ska man komma över en ska man leta efter en annan. SKA MAN HA KILLE HELA TIDEN FÖR O INTE MÅ DÅLIGT ?
fast man gör det ändån. Fatttaar ingenting jag.

Familjen, slänger ut mig och vill nu att jag ska tillbaka. Jag trivs INTE. Kommer må likadant om jag kommer tillbaka.
Och det vill jag verkligen inte, fan självmords tankar på g. Ni får väl flytta hit om ni saknar mig. Vet att det är en jävla färd hit från Gotland men så är det. 
jag vill bara bort, okej.

Sen DU. en kille japp. Jag är helt galen i dig sen ca 5 år tillbaka. 
Vet att det är helt crazy. JAG liksom ? så länge.. känns helt omöjligt.


Sen tänkte jag även säga att EFTER skolan då drar vi. Maria and me. Hoppas de blir vi två, Karlstad eller vart som helst. Ska söka lägenhet nu hat bra liv, som vissa inte har.

Tänker inte berätta allt, detta va bara en liten smakbit eller hur fan man ska säga. Hejs.



Kommentarer
Postat av: m0rffffff

<3<3<3<3<3

2010-08-31 @ 19:48:39
URL: http://morff.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0