hej tja tjena

igår va jag med maria, vi o fredrik skulle se Rose Red. typ 4timmar lång film, jag som vanligt somnar när ja ska se film haha.

Det blir så, för när jag går o lägger mig slår jag alltid på en film o somnar till den. 

:DD skit rolig e jag, vet ^^


fyfaaan vad mycket jag har varit vid sjukhuset nu föresten.
Först för att kolla om jag hade ögoninflamation
andra, hade urinvägsinfektion
tredje, antagligen inte ögoninflamation utan allergi. JIPPIUI!!! mot pälsdjur också :(
andades skit tungt idag när jag va vid Maria. Hunden där :( Leija jävel <3

HAR föresten 2 dagar på mig att göra en till design till sweet-skateboards.
Några ideér ? jag har nog ett gäng kvar :D bara orken haha. nä men de e skit kuuul !
tar några timmar iof .. NU kom jag på en skit cool. Måste skriva ner har ej tid nu GONATT ME ER.


HAHAHAHAHHAHAHAH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0