typ sjuk ?

Igår vare supaing här, 
Max jag jossa Vp o knuut! Körde Ordglädje mest o fan roligt de va då :D
Max blev grym på o förklara på slutet iaf! Shotta minttu o drack bacardi gjort ja o vi OSVOSV
trode de skulle komma någon mer ? Men de gjorde de tydligen inte, kul kväll iaf:D

Ingen bakfylla för mig o vp iaf, men jossa va kass haha:D
hon drog hem sen efter ett tag när vi vakna, sen gjorde ja o vp MACAARONER!
sen kolld vi på film, o somna båda två. Vaknade nyss hahah! JAG e föresten sjuk :( 
kännde hur ont kroppen gör, o min hals.. halsfluss igen tror jag ? Inte så jävla kul ne, men tog en alvedon o nu äre bättre. : )

Min katt, e HELT galen, vårkännslorna, kåt som fan e hon.. MJAUAR som fan o väckte en imorse typ vid 8 o allt. HMMMMMMM. Lust o slänga ut henne, men då försvinner ju hon också haha!

kladdkakorna jag o jossa gjorde :D jag hade ingen form.. så blev två stekpannor Göött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0