SUNSHINE

SKOLA IDAG, bra väder, glatt folk = GLAD SOM FAN : )

jag fattar inte mig på HDR !?!??!?1 mitt ps vill ju fan inte ? 
händer ju ingenting när man lägger in bilderna i skiten där.. sen så hoppar den som fan, sen mhm ? nej typ sönder ;S .. sen går de inte o spara i Jpeg, utan i några andra format jag aldrig hört alas om ? o PS-fil då. men kul o öppna PS varje gång man ska se bilden ? NEEEEEEEEEEEEJ.
Vart me jossa efter skolan! 
vi cykla ner till toria hon köpte en glass o jag äpplen, undra vart fan jag lagt öpplena nu ? DÄR barkom skärmen ser jag dom gott:$ .. vart sugen på äpplen hela dagen! o äntligen fick ja de<3
vi träfft joel, sen gick vi upp till ria igen cykli cykli. Hon cykla, jag gick. orka iunte dra upp mitt GÄLLEVAREHÄNG pa brallaa
just nu cyklar jossa som viden hem för att se på sitt NÖRSKAA paradise hotel<3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0