Ja jag är mycket kreativ eller vad allt heter!

gjorde precis den. (ja fina färger att det matchar ansiktet & kroppen) men jag orkade inte mer :-)




Det där med HDR fattar jag noll av. De va en grej jag inte hittade, inte läraren heller kom jag på. Så de va ju bara onödigt att jag började med Hdr bilden haha. 
Men ja-ja. Hade tråkigt så kom på o göra något annat. Sen ska jag ännu göra en till bild till Temat vi ska ha i foto. "så som i en spegel" (spegelbild kanske det va ?) na spegel tror jag. 


Har en bra idé men ska ännu knepa ut hur man GÖÖR DEN. sen behöver jag en kille till den bilden ;)

Kommentarer
Postat av: Anne / A.C (:

sjukligt cool bild !

2010-04-28 @ 18:53:17
URL: http://angelchanelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0