gå idag igen:) DUTTII

UUUH inatt drömde ag att jag hade en LITEN hund. sånna små hundar som jag verkligen HATAR.
hade en jack russel, hemskt!

sen drömde jag IGEN att jag hade ett till badrum ? Fast de här badrummet var jätte skitigt och golvet va cp, typ bräder o kakel osv. Sen skulle jag börja fixa det eller vare va haha, göett om ja hade 2 badrum fast NE :D
större hade ju vart okej :> inte för att jag behöver men ändån haha.
Fick gå idag igen till skolan, tredje gången idag haha!
missade en lektion men sen alla andra va ja pååå, foto foto foto massa timmar till kl 4.
Mat på sibylla med Max, jävlar så gott de va. CHILI CHEES<333




nu ska jag sitta i photoshop och testa HdR bilder. För de fungerade inte i skolan på deras MEGA sega datorer. 
Sen vart det nått fel när bilderna/bilden äntligen blev klar! Så ja. Ska fan ta med mig min dator i fortsättningen :P FAAST<3
hej så länge :D kul som fan att fler o fler läser min blogg :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0